تعهدات فروشنده و خریدار
فروشنده= فروشگاه اینترنتی شرکت تعاونی آسان خرید هیرکانیا به نشانی www.asankharid-hirkania.ir
خریدار= شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید
.1 فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند .
.2 فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد .
.3 فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند. در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پستی کشور، شرکت مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد .
.4 خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در اختیار فروشنده قرار دهد .
.5 خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند . در صورت وجود هرگونه مغایرت، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن تعهد ندارد.
.6 پس از تائید سفارش از طرف فروشنده، در وضعیت "پرداخت شده " ، " در حال بررسی" و "ارسال شد" ، درخواست انصراف سفارش امکان پذیر نمی باشد .
.7 خریدار موظف است هنگام مراجعه مأمور پست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود .
.8 در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط شرکت )به وسیله پست( خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.
.9 خریدار موظف است قبل از خرید، اطلاعات موجود در صفحه "راهنمای خرید" را مطالعه نماید .
.11 تمامی هزینه های مربوط به ارسال کالا، بر عهده ی مشتری می باشد.
.11 فقط در صورت وجود ایراد فنی در محصول ارسال شده و یا عدم تطابق کالای خریداری شده با کالای ارسال شده، کالا قابل مرجوع می باشد. هرگونه ضربه حرارت مایعات و نیز حمل و نقلی که منجرب به آسیب دیدگی فیزیکی و سطحی و عمقی کالا شود مشمول ضمانت نمیگردد . – –
.12 ارائه کارت ملی + فاکتور فروش و کالای خریداری شده به همراه کلیه متعلقات و ملحقات آن ، مانند باکس و ... بدون هیچگونه آسیب دیدگی جزئی و کلی ، در هنگام حضور مشتری در مکان و دفتر خدمات پس از فروش شرکت الزامیست .
.13 مراحل سفارش: درخواست سفارش از طرف مشتری/ دادن پیش فاکتور به مشتری/ تأیید فاکتور از طرف مشتری/ تأیید نهایی شرکت از مشتریان محترم خواهشمند است سفارش خود را درهنگام دریافت و تحویل کالا با مندرجات فاکتور فروش کاملا" مطابقت داده و از سلامت ظاهر فیزیکی و بسته بندی کالا کاملا" اطمینان حاصل نمایند .